lördag 10 december 2011

Kommunisterna försöker sabotera Nobelfesten

Avundsjuka gentemot de många amerikanska och israeliska pristagarna genom åren och det oförsonliga hatet mot Konungen och hans prominenta roll i sammanhanget får nu kommunisterna att göra allt i sin makt för att sabotera kvällens nobelfestligheter.

En demonstration skall tydligen hållas för att skämma ut Sverige inför världspressen, och som om det inte räckte så skall Mikael Wiehe uppträda i rikstelevisionen och sjunga hatvisor på bästa sändningstid.

Själv tänker jag också sjunga ikväll. Som jag skrev om i ett tidigare inlägg samlas gänget ikväll hemma hos Friherren. Då Konungen delar ut medaljerna kommer vi utdela en cognacsskål för varje pristagares ära förutom fredspristagarnas, då fredspriset har kommit att bli ett revolutionärt vänsterpris som inte längre utdelas i Nobels anda. Efter medaljutdelningen ställer vi oss upp och sjunger Kungssången. Det brukar alltid få våra fruar att fälla en tår eller två, för till skillnad från Wiehe och hans revolutionära vänner är vi män av klass och börd!


Updpatering: Fick precis redan på att skurken von Wolffhaupt är bjuden till Nobelfesten (läs mer om släkten von Wolffhaupts hatkampanj mot ätten Grijshufvud här). Han blev tydligen bjuden efter att ha stött någon av fredspristagarnas subversiva verksamhet med stora belopp. Jag är djupt chockerad att höra hur en ulv i fårakläder lyckats nästla sig in i maktens finrum på detta sätt! Jag har telegraferat till Nobelstiftelsen och förklarat deras olyckliga felsteg. Jag hoppas bara att de hinner rätta till sitt misstag och ta tillbaka hans inbjudan i tid.

0 kommentarer: